vineri, 17 iulie 2015

O geanta sa mai indesam si-n Anglia sa ne relocam (2)

  Dupa ce omul meu a plecat cam asa... acum urmam noi. Noi mergem light, adica eu, copil, geanta si rucsaci amandoua. Doar ca mai exista doua genti de umplut pe care prietena Lumi ni le duce pana in Belgia. Asadar 3 genti mari de umplut. De umplut cu 3 camere eventual. 

  Nu, glumesc. Cele trei camere raman aici asa cum le las. Am populat cu obiecte pana acum 3 case incepand de la furculita si terminand cu galeria de la perdele. Acum suntem la a 4a. Viata e o aventura asa ca nu plecam cu prea multe de aici, o sa utilam inca o casa si gata. Eu una m-am invatat. Si evident, Ikea e prietena mea cea mai buna si e la doi pasi de noi si la Portsmouth. Deci totul e bine. 

  Azi am indesat o geanta si-am cumparat medicamentele pentru toate scenariile. Nu vreau sa ma duc acolo si sa rup usa medicului la prima panica. Si cum avem panici cunoscute anterior am zis ca macar pentru alea sa ma asigur asa cam pentru un an. Stiu, sunt nebuna. Insa eu mi-am tratat cu succes familia de ceva vreme de una singura asa ca n-as vrea sa abuzez de sistemul de sanatate din Anglia macar un an. E de bun simt sa nu ceri cand inca n-ai cotizat suficient. Noi o sa cotizam pentru ca avem acolo firma si vom fi cotizanti seriosi. Si nu as vrea sa cer nimic de la sistem macar o perioada.

  Pentru ca am cerut cu "te rog frumos" sa fiu primita acolo, vorba prietenei mele Ada, si oricat ar rade aici lumea ca plec cu o sacosa de pastile dupa mine... mie mi se pare de bun simt sa fac asta. Mai bine sa n-am nevoie de ele si sa le dau la gunoi decat sa ajung acolo si sa dau din colt in colt dupa medicul de familie si farmacist. Eu si pana la 2 Mai plec cu sacosa dupa mine :))))

  Pentru ca da, sunt "patita", cum zicea maica-mea azi. Cred ca a avut asa un flash cu toate problemele pe care le-am avut noi de-a lungul vremurilor, vancantelor si deplasarilor. Nimic tragic doar ca...atunci cand iti e lumea mai buna te apuca diverse. Si al dracu' Murphy ala daca te lasa vreo secunda sa respiri. Daca ai la tine, nu patzesti. Daca n-ai...precis ti se arata niste chestii...... 

  Asa ca o sacosa de medicamente avem, una de carti avem, una de chilotzi avem... glumesc cu ultima ca o sa ne luam de acolo, plecam doar cu chilotzii de pe noi. Avem haine si la 2 Mai, avem si la Ploiesti si o sa avem si in Anglia. Si gata. Ca sa nu mai permutam bagaje in vizite. Viata noastra va fi tot o vizita de colo-colo. De abia astept! Chiloti multi avem. Ceea ce va doresc si voua!

8 comentarii :

  1. Iti doresc sa ajungi la un moment dat ca noi, sa nu mai simti nevoia de chiloti in toate locurile, sa simti ca esti suficient de "acasa" acolo incat sa-ti tii chilotii grupat, nu pe mai multe continente (sau ma rog, tzari)... :-) La noi acum bunicii incearca sportul cu chiloti pe doua continente, de multe ori rad de ei, cand sunt in Romania mai vine cate un vecin sa imprumute vreo scula, si dupa ce socru-meu cauta disperat dupa ea, ca stie sigur ca are, isi aduce aminte ca respectiva scula exista dar pe celalalt continent :-)))
    Drum bun, fara peripetii majore, si sa n-aveti nevoie de sacosa aia cu medicamente!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu imi doresc sincer sa nu ajungem ca si cand am trai pe alt continent cand vom fi la 2 ore cu avionul de viata de aici! Serios! Nu e ca si cand vand tot si gata, plec. Aici ramane o casa, la 2 Mai alta casa, o sa mai avem o vreme indelungata treaba pe aici. De aia n-am vrut pe alt continent :) Si da, bunicii trebuie sa aiba scule pe toate continentele. Si chiloti! :) Serios. Iti da o stare de bine sa stii ca ai de toate in toate locurile unde trebuie sa traiesti. E o adaptare.

      Ștergere
  2. Drum bun și viață frumoasă acolo!

    sincer, nu văd o problemă să ai chiloți sau mai știu eu ce în mai multe locuri pe care le consideri ”acasă”. eu locuiesc la mine acasă, dar am haine (inclusiv chiloți :) ) de mai multe feluri, pentru toate anotimpurile și la mama acasă și vreo câteva și la bunică-mea acasă. e așa bine să poți pleca doar cu poșeta!
    ady

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exact! E mult mai simplu. Si cand ai si copil care mai cara dupa el alte n-spe chestii e si mai bine sa scapi de tzoale.

      Ștergere
  3. drum bun si lin!
    :)) f amuzanta asta cu chilotii
    si eu am plecat cu sacosa de medicamente. n-am avut nevoie, am aruncat jumatate care au expirat luna trecuta, la un an de la plecare. am fost in ro in aprilie si n-am mai venit cu nici un medicament :D
    dar eu intre timp m-am mai calmat, curierul din tara ajunge in 3 zile daca am nevoie de ceva, n-are sens sa-mi fac stocuri. plus ca am mai invatat si cum sa-l iau pe nenea dr sa ma ia in serios :)
    Diana (mamaocupata)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Eu sunt foarte calma dar stiu cam ce ne apuca din cand in cand si prefer sa fiu pregatita. La medicul de familie din UK poti avea surpriza sa fii primit la consultatie dupa 3-4 zile sau mai mult, ca nu e loc. Ori pentru chestii d-astea comune n-are sens. Am mai trecut prin ele, stim ce trebuie sa facem :)

      Ștergere
  4. Vezi, pana la urma "personajul principal" din postarea ta sunt...chilotii! :) Si cu asta chiar nu-i de gluma; cand am fost in Italia cu avionul asta a fost singurul meu stres: sa nu-mi rataceasca aia bagajele pe aeroport si sa ma trezesc acolo fara budigai de schimb! Asa ca mi-am mai luat o masura de prevedere in plus: am masurat din priviri tot grupul si am negociat anticipat cu cele de gabaritul meu sa-mi imprumute, la o adica, o pereche de chiloti daca patesc necazul de a ramane fara! :) Dar cred ca la voi nu-i o problema.Sa va fie bine in Anglia, cu chiloti si fara! :) (desi am auzit ca vremea e cam rece acolo, asa ca ia-ti niste chiloti mai...flausati!)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)))))))) auzi, io n-as lua de la altu' chit ca umblu-n curu' gol! si nu, in Anglia nu e asa fig cum crede lumea, e o legenda... media anuala e una mai buna ca in Ro pentru ca iarna minima e de 2 grade si vara maxima de 25 :)

      Ștergere